WYSYŁKA GRATIS PRZY ZAKUPIE POWYŻEJ 200ZŁ NA TERENIE CAŁEGO KRAJU

Często zadawane pytania – FAQ

Składanie i realizacja zamówienia

Czy robienie zakupów on-line w sklepie Koceo.pl jest bezpieczne?

Bezpieczeństwo i zadowolenie naszych klientów są dla nas priorytetem. Przywiązujemy dużą wagę do ochrony Twoich danych osobowych i postępowania z nimi zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO”). Naszym celem jest umożliwienie Ci pełnej informacji i kontroli w zakresie przetwarzania przez nas Twoich danych oraz udostępnienie narzędzi pozwalających Ci skorzystać z uprawnień wynikających z przepisów prawa.

Administratorem danych osobowych jest właściciel marki Koceo oraz sklepu Koceo.pl, firma JKB Energo z siedzibą w 43-300 Bielsku-Białej przy ul. Modrzewskiego 2/3, zarejestrowana w Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Bielska – Białej pod nr 64540; NIP: 9371811542; Regon: 241315582.

Nie sprzedajemy danych naszych klientów w celach reklamowych i marketingowych. Nigdy nie udostępniamy Twoich danych stronom trzecim, a nawet w naszych biurach i magazynach Twoje dane są traktowane z najwyższą poufnością.

Zanim Twoje poufne informacje takie jak adresy lub dane karty kredytowej zostaną nam przekazane, kodowane są przez bezpieczny serwer, tak aby nikt nie mógł ich zobaczyć.

Koceo.pl używa serwera, który przesyła tylko zakodowane dane, zakupy są więc całkowicie bezpieczne. Od momentu wysłania zamówienia do momentu otrzymania go przez dedykowaną firmę kurierską dane są ukryte przed hakerami i nie można ich odszyfrować. Wszystkie informacje o karcie kredytowej są usuwane z wiadomości zwrotnych.

Czy produkty zakupione w sklepie Koceo.pl są wysyłane do mnie z Polski?

Oczywiście. Wszystkie sprzedawane w sklepie Koceo.pl produkty znajdują się w jednym z naszych dwóch magazynów w Polsce.

Jak złożyć zamówienie krok po kroku?

Aby złożyć zamówienie należy wybrać konkretny produkt i dodać go do koszyka. W koszyku skorzystaj z kodu rabatowego jeśli taki posiadasz. Następnie wybierz metodę dostawy i przejdź do kasy.

Kolejny krok to wprowadzenie danych osoby zamawiającej, wybór metody płatności i potwierdzenie zamówienia.

Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy drogą mailową kolejne etapy realizacji, lub kontaktujemy się z Państwem na podany adres mailowy/telefoniczny w przypadku jakichkolwiek nieścisłości. Jeśli wszystko przebiegło pomyślnie wysyłamy zakupiony towar kurierem lub inną wybraną prze Państwa metodą na wskazany adres realizowanego zamówienia.

Czy muszę się rejestrować i tworzyć konto, żeby złożyć zamówienie?

Nie ma takiej konieczności. Zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Zostanie ono standardowo zrealizowane, ale nie będziesz miał możliwości korzystania z takich udogodnień jak przeglądanie swoich historii zakupów, uczestniczenia w konkursach i akcjach promocyjnych.

Jak założyć konto w sklepie?

Konto możesz założyć na dwa sposoby.

Najedź w prawym górnym rogu strony rozwijane Menu i kliknij w opcję „Moje Konto”. Zostaniesz przeniesiony na stronę, na której będziesz mógł zalogować się na swoje konto lub założyć nowe klikając opcję “Zarejestruj się”.

Konto możesz założyć także podczas robienia zakupów. Po dodaniu produktów do koszyka, przejdź do kolejnego kroku zamówienia. Na tym etapie możesz założyć konto w sklepie.

Czy mogę wysłać zamówienie na inny adres niż podany w moim koncie klienta?

Zamówienie możemy wysłać na dowolny adres wskazany na ścieżce zakupowej. Po wypełnieniu danych “Szczegóły płatności” należy zaznaczyć “Wysłać na inny adres”. Wówczas rozwinie się formularz z danymi adresowymi, pod które wyślemy zakupiony produkt.

Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta wysyłając email na adres sklep@koceo.pl. Nasz konsultant sprawdzi na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzi możliwość dokonania zmian, np. adresu dostawy, wariantu produktu lub innych.

Jaką metodę dostawy wybrać?

Wysyłka towaru zakupionego w sklepie internetowym Koceo.pl realizowana jest za pośrednictwem kilku dogodnych dla klienta metod dostawy: 

  • Przesyłka kurierska – Kurier DPD
  • Paczkomaty InPost
  • Przesyłka pocztowa – Poczta Polska

Wybrałem Paczkomat InPost, jako formę dostawy. Gdzie mam podać szczegóły dotyczące paczkomatu?

Na ścieżce zakupowej po wypełnieniu danych adresowych, w polu UWAGI DO ZAMÓWIENIA (OPCJONALNE), należy wpisać numer paczkomatu i/lub jego adres.

Czy mogę odebrać produkt zamówiony przez internet osobiście?

Niestety nie. Zamówienia złożonego w sklepie Koceo.pl nie można odebrać osobiście.

Jaką metodę płatności wybrać?

Koceo.pl oferuje następujące metody płatności: 

  • Przelewy24 – szybkie płatności online (natychmiastowy przelew bankowy, karta kredytowa).
  • PayPal – szybkie płatności online (natychmiastowy przelew bankowy, karta kredytowa).
  • Tradycyjny przelew na konto bankowe.

Wpłata poprzez szybkie systemy płatności online Przelewy24 lub PayPal to bezpieczne i proste metody zapłaty za towary w internecie. Poprzez te systemy płatności można dokonać zapłaty kartą kredytową oraz ekspresowym przelewem bankowym. Podczas finalizacji zamówienia następuję przekierowanie na strony firmy przelewy24.pl lub PayPal.com, które obsługują płatności internetowe w sklepie Koceo.pl. Tam następuje wpisywanie i weryfikacja danych oraz przekierowanie na stronę swojego banku skąd można dokonać płatności. Połączenie ze stroną przelewy24.pl i PayPal.com jest szyfrowane i 100% bezpieczne. Natychmiast dostajemy potwierdzenie o wpłacie i możemy wysyłać towar. Szybki przelew online to najszybsza, najwygodniejsza i najbezpieczniejsza metoda płatności w Koceo.pl.

Wybierając tradycyjny przelew na konto bankowe jako metodę płatności, należy ją dokonać przed odbiorem towaru. Po złożeniu zamówienia, klient zostanie poinformowany o koncie bankowym, na który powinien zostać dokonany przelew. Towar wysyłamy po zaksięgowaniu płatności na koncie bankowym Koceo.pl. Ta forma płatności jest również bezpieczna, jednak wydłuża proces zamówienia zwykle o 1-2 dni robocze.

Czy mogę dokonać płatności za pobraniem?

Niestety nie. Płatność za pobraniem nie jest przez nas akceptowana. Zachęcamy do zakupu wybierając szybkie przelewy on-line poprzez Przelewy24 lub PayPal. W grę wchodzi także tradycyjny przelew na konto.

Nie udało mi się opłacić zamówienia. Jak dokończyć transakcję?

Zamówienie możesz opłacić logując się do swojego konta klienta i edytując szczegóły zamówienia. Tam znajdziesz link do zakończenia transakcji.

Płatność może zostać sfinalizowana również po kliknięciu w link do płatności znajdujący się w powiadomieniu mailowym, które otrzymałeś po złożonym zamówieniu na swój adres mailowy. Ta druga metoda adresowana jest szczególnie do klientów, którzy dokonali zamówienia nie zakładając konta w sklepie.

Możesz również skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta wysyłając email na adres sklep@koceo.pl z informacją, że coś poszło nie tak z płatnościami. Nasz konsultant anuluje dotychczasową, nieudaną transakcję. Wówczas będziesz mógł dokonać zamówienie ponownie, od samego początku. 

Czy mogę anulować zamówienie złożone on-line?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta wysyłając email na adres sklep@koceo.pl. Nasz konsultant sprawdzi na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzi możliwość jego anulacji.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, można dokonać zwrot zakupionych produktów w ciągu 14 dni od daty zamówienia bez podania przyczyny. Dotyczy to również towarów przecenionych i dyskontowych.

Czy mogę dokonać wymiany zakupionego produktu?

Wymiany w sklepie Koceo.pl nie są realizowane. W celu otrzymania innego produktu, nawet tego samego modelu lecz w innym kolorze lub rozmiarze, należy dokonać zwrotu towaru zgodnie z obowiązującą procedurą odstąpienia od umowy i złożyć nowe, niezależne zamówienie.

Czy za zakupy mogę otrzymać fakturę vat?

Tak. Na ścieżce zakupowej po wypełnieniu danych adresowych, w polu UWAGI DO ZAMÓWIENIA (OPCJONALNE), należy napisać: CHCĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT NA NASTĘPUJĄCE DANE i wpisać dane niezbędne do wystawienia faktury wraz z numerem NIP.

Wysyłka i dostawa zamówienia

W jaki sposób dostarczane są przesyłki?

Wysyłka towaru zakupionego w sklepie internetowym Koceo.pl realizowana jest za pośrednictwem kilku dogodnych dla klienta metod dostawy: 

  • Przesyłka kurierska – Kurier DPD
  • Paczkomaty InPost
  • Przesyłka pocztowa – Poczta Polska

Jaki jest koszt dostawy?

Standardowe koszty wysyłki (poza okresem promocji) produktów zakupionych w sklepie internetowym Koceo.pl prezentujemy poniżej: 

  • Przesyłka kurierska – Kurier DPD
    Zamówienie poniżej 200zł – koszt 14zł
    Zamówienie powyżej 200zł – koszt 0zł
  • Paczkomaty InPost
    Zamówienie poniżej 200zł – koszt 14zł
    Zamówienie powyżej 200zł – koszt 0zł
  • Przesyłka pocztowa – Poczta Polska
    Bez względu na wartość zamówienia – koszt 16zł

Wybrałem Paczkomat InPost, jako formę dostawy. Gdzie mam podać szczegóły dotyczące paczkomatu?

Na ścieżce zakupowej po wypełnieniu danych adresowych, w polu UWAGI DO ZAMÓWIENIA (OPCJONALNE), należy wpisać numer paczkomatu i/lub jego adres.

Czy produkty zakupione w sklepie Koceo.pl są wysyłane do mnie z Polski?

Oczywiście. Wszystkie sprzedawane w sklepie Koceo.pl produkty znajdują się w jednym z naszych dwóch magazynów w Polsce.

Jak szybko wysyłany jest towar?

Zakupiony towar jest przygotowany do wysyłki w naszym magazynie w ciągu maksymalnie kilku godzin. Ostateczny czas wysyłki zależny jest jednak od usługodawcy dostarczającego do Państwa nasze przesyłki. W praktyce szybkość dostarczania produktu wygląda następująco:

  • Przesyłka kurierska – Kurier DPD
    Nasza umowa z firmą kurierską przewiduje dostawę na następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki. Zamówienia złożone i skompletowane od poniedziałku do piątku do godz. 14.00 najczęściej (nie zawsze) nadawane są tego samego dnia z dostawą do Klienta w następnym dniu roboczym. Zamówienia złożone po godzinie 14.00 i w niektórych przypadkach do godziny 14.00 nadawane są następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia z dostawą do Klienta w kolejnym dniu roboczym.
    Zamówienie złożone w soboty, dni wolne od pracy i święta wysyłane są standardowo w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
  • Paczkomaty InPost
    Zamówienia złożone i skompletowane od poniedziałku do piątku do godz. 14.00 najczęściej (nie zawsze) nadawane są tego samego dnia z dostawą do Klienta w następnym dniu roboczym. Zamówienia złożone po godzinie 14.00 i w niektórych przypadkach do godziny 14.00 nadawane są następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia z dostawą do Klienta w kolejnym dniu roboczym.
    Zamówienie złożone w soboty, dni wolne od pracy i święta wysyłane są standardowo w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
  • Przesyłka pocztowa – Poczta Polska
    Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 2, maksymalnie 4 dni robocze po złożonym zamówieniu.

UWAGA: Zamówienia płatne tradycyjnym przelewem bankowym wysyłane są po zaksięgowaniu środków na koncie. Wybierając taką formę płatności, zalecamy składać zamówienie nieco wcześniej.

Czy można odłożyć wysyłkę zamówienia na późniejszy termin?

Tak, jest to możliwe, ale jedynie do momentu, gdy towar nie został już skompletowany w magazynie i przekazany kurierowi. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta wysyłając email na adres sklep@koceo.pl ze stosowną informacją. Nasz konsultant sprawdzi na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzi możliwość odłożenia wysyłki zamówienia. 

Informację o późniejszej wysyłce można również napisać na ścieżce zakupowej po wypełnieniu danych adresowych, w polu UWAGI DO ZAMÓWIENIA (OPCJONALNE).

UWAGA: Zamówienia możemy odroczyć maksymalnie o 7 dni.

Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę lub w niedzielę?

Niestety nie. Realizujemy dostawę zamówień jedynie w dni robocze.

Co mam zrobić jeśli otrzymam uszkodzoną paczkę?

W takiej sytuacji, przede wszystkim nie należy odbierać przesyłki od kuriera. Jeśli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości, a opakowanie jest np. uszkodzone, prosimy o odmowę jej przyjęcia i poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Postaramy się jak najszybciej przesłać nowy produkt lub zwrócić wpłaconą należność.

Dokładniejsze obejrzenie paczki jest możliwe jedynie po uiszczeniu opłaty za przesyłkę oraz po podpisaniu dokumentów przewozowych. W rzeczywistości kurier nie ma obowiązku uczestniczenia w tym procesie, ale można poprosić go, aby zaczekał do momentu sprawdzenia przesyłki. W sytuacji, gdy kurier nie zgodzi się na takie rozwiązanie, należy pamiętać (ewentualnie przypomnieć spedytorowi), że w razie uszkodzenia kurier będzie musiał przyjechać jeszcze raz w celu sporządzenia protokołu szkody.

W momencie wykrycia szkody i sporządzenia protokołu, przesyłka pozostaje u adresata. Gwarantujemy, że pomożemy w procesie odesłania towaru do naszego sklepu i w dalszym załatwieniu sprawy.

Co mam zrobić jeśli kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę, ale nie został sporządzony protokół szkody?

W takich sytuacjach reklamacja produktu uszkodzonego podczas transportu jest utrudniona, ale możliwa do zrealizowania. Jeśli przesyłka zostanie odebrana bez wcześniejszych oględzin, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską lub Pocztą Polską i zgłosić chęć sporządzenia protokołu szkody. Gdy przyjedzie kurier, należy z nim sporządzić protokół, zaznaczając skrupulatnie wszystkie szczegóły. Proszę zwrócić uwagę na to, czy dokument jest wypełniany zgodnie ze stanem faktycznym.

Proszę pamiętać o tym, aby towar podczas spisywania dokumentu był zapakowany w te same materiały, w których odebrany został od kuriera za pierwszym razem. Jest to bardzo ważne dla pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?

Do przesyłki zawsze dołączamy fakturę VAT.

Czy zamówienie może zostać wysłane za granicę?

Realizujemy wysyłkę do wybranych krajów w Europie według poniższych zasad.

  • Strefa 1 – Niemcy: 79zł
  • Strefa 2 – Belgia, Czechy, Holandia, Luxemburg, Litwa, Słowacja, Węgry: 85zł
  • Strefa 3 – Lichtenstein, Łotwa, Szwajcaria, Austria, Dania: 99zł
  • Strefa 4 – Estonia, Bułgaria, Francja, Rumunia, San Marino, Słowenia, Wielka
  • Brytania, Włochy: 129zł
  • Strefa 5 – Finlandia, Hiszpania (kontynent), Irlandia, Szwecja: 159zł
  • Strefa 6 – Norwegia, Portugalia (kontynent): 219zł

Powyższy koszt przesyłki dotyczy paczek do 10kg.
Wysyłka następuje po wpływie należności na nasze konto.
Czas dostawy: 2-6 dni roboczych, w zależności od kraju/strefy.

Jak mogę sprawdzić czy moje zamówienie zostało wysłane?

Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie „Moje konto” (tylko dla zarejestrowanych Klientów). Dodatkowo, na konto e-mail podane przy realizacji zamówienia wysyłane są wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia.

Zwroty i reklamacje

Czy mogę zwrócić zakupiony w sklepie Koceo.pl produkt?

Tak. Każdy Klient ma prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży).

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu?

Paczkę ze zwracanym produktem/produktami należy odesłać na własny koszt na adres:

  • Koceo – Zwroty
    ul. Ludowa 20
    43-300 Bielsko-Biała

Uwaga:
Nie odbieramy przesyłek z paczkomatów.
Nie przyjmujemy przesyłek “za pobraniem”.
Zwracany produkt powinien być odesłany wraz z kompletnym wyposażeniem (metki, opakowanie, itp.) z czytelnie i zrozumiale wypełnionym formularzem zwrotu pobranym ze strony sklepu oraz z dowodem zakupu (faktura VAT) lub jego kopią, przesyłką kurierską lub przesyłką pocztową.
Zwracany towar powinien być czysty i suchy oraz nie nosić śladów użytkowania.
Odsyłane produkty należy odpowiednio zabezpieczyć, aby nie uległy uszkodzeniu w trakcie transportu.

W jakim czasie rozpatrywany jest zwrot?

Termin zwrotu płatności może wynieść od 3 do 14 dni na zasadach określonych w przepisach prawa.

Gdzie sprawdzę status mojego zwrotu?

W momencie, kiedy otrzymamy zwracany produkt, otrzymasz powiadomienie mailowe na adres podany w formularzu zwrotu.

W jaki sposób zostaną zwrócone środki przy zwrocie towaru?

W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych płatności Przelewy24/PayPal zwrot nastąpi na ten sam numer rachunku bankowego/karty, z którego dokonana była transakcja pierwotna. W przypadku płatności klasycznym przelewem bankowym zwrot nastąpi na numer rachunku podany w wysłanym do nas, wypełnionym Formularzu Zwrotu Towaru.

Czy mogę dokonać wymiany zakupionego produktu?

Wymiany w sklepie Koceo.pl nie są realizowane. W celu otrzymania innego produktu, nawet tego samego modelu lecz w innym kolorze lub rozmiarze, należy dokonać zwrotu towaru zgodnie z obowiązującą procedurą odstąpienia od umowy i złożyć nowe, niezależne zamówienie.

Jak złożyć reklamację produktu?

Jeśli zakupiony przez Państwa towar posiada wady i od momentu zakupu nie upłynęło 24 miesiące, prosimy o odesłanie paczki ze zwracanym produktem na adres:

  • Koceo – Reklamacje
    ul. Ludowa 20
    43-300 Bielsko-Biała

Uwaga:
Nie odbieramy przesyłek z paczkomatów.
Nie przyjmujemy przesyłek “za pobraniem”.
Reklamowany produkt powinien być odesłany z czytelnie i zrozumiale wypełnionym formularzem reklamacyjnym pobranym ze strony sklepu oraz z dowodem zakupu (faktura VAT) lub jego kopią, przesyłką kurierską lub przesyłką pocztową.
Reklamowany towar powinien być czysty i suchy oraz nie nosić śladów użytkowania.
Odsyłane produkty należy odpowiednio zabezpieczyć, aby nie uległy uszkodzeniu w trakcie transportu.

Gdzie sprawdzę status mojej reklamacji?

W momencie uznania reklamacji otrzymasz powiadomienie mailowe na adres podany w formularzu reklamacyjnym.