Regulamin
Regulamin Sklepu Internetowego Koceo.pl
1. Informacje ogólne
Właścicielem sklepu internetowego Koceo.pl jest firma JKB Energo Jan Banaś wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Bielska-Białej, o numerze NIP 5472000317, REGON 120074787, z siedzibą w 43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska 6/7.
1.1. Zamówienia w sklepie internetowym można składać tylko poprzez stronę www.koceo.pl.
1.2. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę.
1.3. Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest zalogowanie się oraz podanie numeru telefonu i adresu e-mail.
1.4. Wszystkie ceny objęte ofertą są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
1.5. Dostarczany towar jest wolny od wad.
1.6. Do każdej przesyłki dołączamy fakturę VAT.
1.7. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. poz. 827), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od daty wydania towaru. Oświadczenie można złożyć wysyłając mail na adres sklep@koceo.pl lub drogą pocztową na adres: Koceo, ul. Dluga 31/4, 00-238 Warszawa. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy na zasadach opisanych powyżej, jest on zobowiązany do zwrotu produktów objętych umową, od której odstąpił. Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, na wskazany adres Koceo. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu 14 dni.
1.8. Informacje zawarte na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.
1.9. Zapytania mogą być kierowane na adres poczty elektronicznej sklep@koceo.pl.
2. Sposoby płatności, koszty i sposoby przesyłki, czas realizacji zamówień
2.1. Należność za towary zakupione w naszym sklepie internetowym można uregulować w następujący sposób:
2.1.1. Przelewem na konto bankowe
Wpłata bezpośrednio przelewem na konto bankowe przed odbiorem towaru. Po złożeniu zamówienia, klient zostanie poinformowany o koncie bankowym, na który powinien zostać dokonany przelew.
2.1.2. Przelewy24 – szybkie płatności online lub karta VISA i Master Card, Blik
Wpłata poprzez system płatności online Przelewy24 to bezpieczne i proste metody zapłaty za towary w internecie. Poprzez ten system płatności można dokonać zapłaty kartą kredytową, poprzez system Blik jak i zwykłym przelewem bankowym. Podczas finalizacji zamówienia następuję przekierowanie na strony firmy przelewy24.pl, która obsługuje płatności internetowe w sklepie Koceo.pl. Tam następuje wpisywanie i weryfikacja danych oraz przekierowanie na stronę swojego banku skąd można dokonać płatności. Połączenie ze stroną przelewy24.pl jest szyfrowane i 100% bezpieczne. Prawie natychmiast dostajemy potwierdzenie o wpłacie i możemy wysyłać towar.
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
2.1.3. PayPal – szybkie płatności online
Wpłata poprzez system płatności online PayPal to możliwość dokonania szybkiego przelewu bankowego oraz płatność kartą kredytową. To wygodna i natychmiastowa forma płatności.
Płatność przed odbiorem towaru poprzez system płatności Przelewy24 lub PayPal to najszybszy i najpewniejszy sposób nabycia towaru. Dane kart kredytowych są w serwisie bezpieczne – użyte są tylko do obsługi danej transakcji, a połączenie przy płatności jest szyfrowane.
W trosce o bezpieczeństwo transakcji dokonywanych w systemie płatności Przelewy24 lub PayPal obsługa sklepu może poprosić o weryfikację zamówienia opłaconego przez Przelewy24 lub PayPal – telefonicznie lub mailowo (poprzez adres e-mail klienta, podany w serwisie Przelewy24, PayPal).
2.2. Koszty i sposoby przesyłki.
2.2.1. Paczkomaty InPost
Przy zapłacie na konto bankowe przed odbiorem towaru (przelew na konto, Przelewy24, PayPal).
Wysyłka nastąpi po wpływie należności na nasze konto.
Czas dostawy: 1-2 dni roboczych.
Koszt przesyłki: 9,90zł.
Przy zakupie od 300zł: Przesyłka gratis.
2.2.2. Przesyłka kurierska
Przy zapłacie na konto bankowe przed odbiorem towaru (przelew na konto, Przelewy24, PayPal).
Wysyłka nastąpi po wpływie należności na nasze konto.
Czas dostawy: 1-3 dni roboczych.
Koszt przesyłki: 14zł.
Przy zakupie od 300zł: Przesyłka gratis.
2.2.3. Poczta Polska
Przy zapłacie na konto bankowe przed odbiorem towaru (przelew na konto, Przelewy24, PayPal).
Wysyłka nastąpi po wpływie należności na nasze konto.
Czas dostawy: 1-5 dni roboczych.
Koszt przesyłki: 16zł.
2.2.4. Przesyłka kurierska międzynarodowa
Przy zapłacie na konto bankowe przed odbiorem towaru (przelew na konto, Przelewy24, PayPal).
Wysyłka nastąpi po wpływie należności na nasze konto.
Czas dostawy: 2-5 dni roboczych.
Koszt przesyłki (dotyczą paczek do 10kg):
Strefa 1 – Niemcy: 79zł
Strefa 2 – Belgia, Czechy, Holandia, Luxemburg, Litwa, Słowacja, Węgry: 85zł
Strefa 3 – Lichtenstein, Łotwa, Szwajcaria, Austria, Dania: 99zł
Strefa 4 – Estonia, Bułgaria, Francja (kontynent), Rumunia, San Marino, Słowenia, Wielka Brytania, Włochy: 129zł
Strefa 5 – Finlandia, Hiszpania (kontynent), Irlandia, Szwecja: 159zł
Strefa 6 – Norwegia, Portugalia (kontynent): 219zł
2.3. Czas realizacji zamówienia.
2.3.1. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę. Czas realizacji zamówienia trwa od 1 do 5 dni roboczych.
2.3.2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki lub opóźnienia w jej doręczeniu z powodu błędnie podanego adresu przez Zamawiającego.
2.3.3. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, w sytuacji braku dostępności towaru (kontaktujemy się w ciągu 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia). Dlatego niezbędne dla nas jest posiadanie Państwa numeru telefonu, by mieć z Państwem szybki kontakt w celu powiadomienia o ewentualnym braku towaru.
3. Warunki gwarancji i reklamacji
3.1. Każdy zakupiony towar podlega 2-letniej gwarancji producenta:
3.1.1. Gwarancja obejmuje usterki sprzętu wynikłe w trakcie prawidłowej eksploatacji lub spowodowane defektami produkcyjnymi i nie stosuje się do materiałów eksploatacyjnych lub innego wyposażenia dodatkowego.
3.1.2. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, obtarcia, rozcięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.
3.1.3. Reklamacji może dokonać tylko zamawiający.
3.2. Zakupiony w sklepie internetowym Koceo.pl towar może być reklamowany z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonych odpowiednimi przepisami prawa, jeśli posiada wady, stanowiące o jego niezgodności z zawartą umową sprzedaży. Reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie towaru z pełnym wyposażeniem, wraz z czytelnie i zrozumiale wypełnionym formularzem reklamacyjnym pobranym ze strony sklepu i dowodem zakupu lub jego kopią, listem poleconym lub inną formą przesyłki, na adres: Koceo, ul. Długa 31/4, 00-238 Warszawa, z dopiskiem „Reklamacja”. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez sklep przesyłki zawierającej reklamowany towar.
3.3. Wszelkie informacje dotyczące reklamacji kierowane będą na podany w formularzu reklamacyjnym adres e-mail. Status rozpatrywanych reklamacji oraz dodatkowe pytania można kierować bezpośrednio pod adres e-mail: reklamacje@koceo.pl. Kontakt z działem reklamacji jest możliwy wyłącznie drogą mailową.
3.4. Informujemy, że produkty przesyłane w ramach reklamacji, muszą spełniać podstawowe wymogi higieniczne. Klient ma obowiązek przedłożyć reklamowany towar czysty, bez zabrudzeń oraz higienicznie nieszkodliwy, tj. również niewydzielający nieprzyjemnych zapachów. Reklamacja asortymentu przesłanego przez klienta, który nie przestrzega zasad higieny, nie zostanie rozpatrzona.
4. Odstąpienie od umowy, zwrot i wymiana zakupionego towaru
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. poz. 827), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od daty wydania towaru. Oświadczenie można złożyć wysyłając mail na adres sklep@koceo.pl lub drogą pocztową na adres: Koceo, ul. Długa 31/4, 00-238 Warszawa. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy na zasadach opisanych powyżej, jest on zobowiązany do zwrotu produktów objętych umową, od której odstąpił. Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, na wskazany adres powyżej Koceo. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu 14 dni. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni liczonych od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
4.1. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratis, w ramach różnego rodzaju promocji.
4.2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy będzie uznane za nieskuteczne w przypadku, gdy okaże się, że zwrócony towar posiada uszkodzenia mechaniczne lub gdy występują w nim braki elementów, które stanowią jego integralną część, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827).
4.3. Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Towar powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem, z czytelnie i zrozumiale wypełnionym formularzem zwrotu towaru pobranym ze strony sklepu i dowodem zakupu lub jego kopią, listem poleconym lub inną formą przesyłki, na adres: Koceo, ul. Długa 31/4, 00-238 Warszawa, z dopiskiem „Zwrot” lub „Wymiana”.
4.4. Zwrot wzajemnych świadczeń, powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu (14) dni.
4.5. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym doliczone przy zakupie koszty dostarczenia rzeczy, z tym zastrzeżeniem, że zwrot kosztów dostarczenia rzeczy nie obejmuje kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia (wyłączając Paczkomaty), oferowany przez sklep internetowy Koceo, o którym mowa w pkt 2.2. niniejszego Regulaminu.
4.6. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nasz sklep (wyłączając Paczkomaty), nasz sklep nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
4.7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania przesyłek wysłanych za pobraniem oraz nie odbiera wysłanych do Paczkomatów.
4.8. Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
4.9. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Klient zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
4.10. W przypadku wymiany towaru na inny w tej samej cenie, należy zarezerwować wybrany towar na wymianę, dokonując w sklepie jego zakupu, wpisując w polu „Uwagi dla sklepu” adnotację: „Wymiana do zamówienia nr …”. Następnie należy odesłać wymieniany towar na adres sklepu.
4.11. W przypadku wymiany towaru, uiszczona cena zostanie zaliczona na poczet ceny nowo zamówionego towaru, ewentualna różnica w cenie zostanie odpowiednio uiszczona przez Klienta lub zwrócona przez Sprzedawcę.
4.12. Jeśli towar nabywany w wyniku dokonanej zamiany jest droższy od towaru zwracanego, wpłaty różnicy ceny Klient dokonuje na rachunek bankowy, który został wskazany w e-mailu stanowiącym potwierdzenie złożenia zamówienia. W tytule przelewu należy wpisać „Wyrównanie do zamówienia nr …”. W przypadku gdy rachunek bankowy Koceo nie zostanie uznany kwotą stanowiącą różnicę ceny w ciągu 10 dni roboczych od dnia zatwierdzenia zamówienia na wymianę, zamówienie zostanie anulowane a wartość za przysłany produkt zostanie zwrócona na konto bankowe Klienta.
4.13. Sklep internetowy Koceo realizuję wymianę wyłącznie jednokrotnie do danego zamówienia w terminie do 7 dni od daty doręczenia towaru objętego umową wraz z prawidłowo wypełnionym formularzem wymiany.
4.14. Jeżeli Sprzedawca będzie zobowiązany do dokonania płatności na rzecz Klienta, bez względu na tytuł takiej płatności, w szczególności na skutek: dokonania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, dokonania przez Klienta nadpłaty, wzajemnych rozliczeń związanych z wymianą towaru lub towarów, płatność taka będzie dokonania wyłącznie na rachunek bankowy wskazany przez Klienta na formularzu zwrotu bądź w wiadomości e-mail wysłanej wyłącznie z adresu e-mail wskazanego w formularzu rejestracyjnym podczas procesu rejestracji.
4.15. Zwrotu lub wymiany może dokonać tylko zamawiający.
5. Ochrona danych osobowych
Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. 133 z dnia 29 października 1997 roku poz. 833.) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 133, poz. 1204) sklep internetowy www.koceo.pl chroni dane osobowe Użytkowników. Czytając, przeglądając, dokonując zakupów w sklepie internetowym www.koceo.pl, prenumerując Newsletter www.koceo.pl akceptujesz zasady zawarte w ochronie danych osobowych znajdującej się na tej stronie.
5.1. Nie sprzedajemy i nie udostępniamy osobom trzecim, firmom ani organizacjom danych personalnych, czy adresowych klientów użytkowników www.koceo.pl.
5.2. Jeżeli kupujący wyrazi zgodę na otrzymywanie wiadomości z Newslettera, zastrzegamy sobie prawo do wysyłania niezapowiedzianych wiadomości, informacji w których przedstawiamy nowości, promocje itp.
5.3. Informujemy, że zgodnie z Art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych klient ma pełne prawa wglądu, poprawiania i usunięcia swoich danych osobowych.
5.4. Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, sklep w ramach realizacji umowy z Kupującym jest upoważniony przesłać Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia.