WYSYŁKA GRATIS PRZY ZAKUPIE POWYŻEJ 200ZŁ NA TERENIE CAŁEGO KRAJU

Dostawa i koszty przesyłki

1. Sposoby i koszty przesyłki

1.1. Przy zakupie powyżej 200zł sklep www.koceo.pl gwarantuje darmową dostawę. Dotyczy to wszystkich zamówień bez względu na metodę płatności oraz sposób wysyłki na terenie całej Polski.

1.2. Wysyłka towaru zakupionego w sklepie internetowy www.koceo.pl, realizowana jest za pośrednictwem:

1.2.1. Przesyłka kurierska
Przy zapłacie na konto bankowe przed odbiorem towaru (przelew na konto, Przelewy24, PayPal).
Wysyłka nastąpi po wpływie należności na nasze konto.
Czas dostawy: 1-3 dni roboczych.
Koszt przesyłki: 14zł.
Przy zakupie powyżej 200zł: Przesyłka gratis.

1.2.2. Paczkomaty InPost
Przy zapłacie na konto bankowe przed odbiorem towaru (przelew na konto, Przelewy24, PayPal).
Wysyłka nastąpi po wpływie należności na nasze konto.
Czas dostawy: 1-3 dni roboczych.
Koszt przesyłki: 14zł.
Przy zakupie powyżej 200zł: Przesyłka gratis.

1.2.3. Poczta Polska
Przy zapłacie na konto bankowe przed odbiorem towaru (przelew na konto, Przelewy24, PayPal).
Wysyłka nastąpi po wpływie należności na nasze konto.
Czas dostawy: 1-5 dni roboczych.
Koszt przesyłki: 16zł.

1.2.4. Przesyłka kurierska międzynarodowa
Przy zapłacie na konto bankowe przed odbiorem towaru (przelew na konto, Przelewy24, PayPal).
Wysyłka nastąpi po wpływie należności na nasze konto.
Czas dostawy: 2-5 dni roboczych.
Koszt przesyłki (dotyczą paczek do 10kg):
Strefa 1 – Niemcy: 79zł
Strefa 2 – Belgia, Czechy, Holandia, Luxemburg, Litwa, Słowacja, Węgry: 85zł
Strefa 3 – Lichtenstein, Łotwa, Szwajcaria, Austria, Dania: 99zł
Strefa 4 – Estonia, Bułgaria, Francja, Rumunia, San Marino, Słowenia, Wielka Brytania, Włochy: 129zł
Strefa 5 – Finlandia, Hiszpania (kontynent), Irlandia, Szwecja: 159zł
Strefa 6 – Norwegia, Portugalia (kontynent): 219zł

1.3. Wybór opcji wysyłki poprzez Paczkomaty InPost możliwy jest jedynie do łącznej wagi przesyłki 25kg i wymiarów 41 x 38 x 64 cm.  W przypadku przekroczenia maksymalnego wymiaru paczki nadawanego do Paczkomatów InPost, Dział Obsługi Klienta Koceo skontaktuje się z Państwem w celu wybrania innego sposobu dostawy.

1.4. Nie realizujemy zamówień z adresem do wysyłki do skrytek pocztowych itp.

2. Czas realizacji zamówienia

2.1. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę. Czas realizacji zamówienia trwa od 1 do 3 dni roboczych.

2.2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki lub opóźnienia w jej doręczeniu z powodu błędnie podanego adresu przez Zamawiającego.

2.3. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, w sytuacji braku dostępności towaru (kontaktujemy się w ciągu 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia). Dlatego niezbędne dla nas jest posiadanie Państwa numeru telefonu, by mieć z Państwem szybki kontakt w celu powiadomienia o ewentualnym braku towaru.

3. FAQ

W jakich godzinach zostanie dostarczona moja przesyłka?
Kurierzy dostarczają paczki w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 do 18:00. Paczkomaty InPost są dostępne 24h/7 (dostępne całą dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku).

Czy mogę monitorować moją przesyłkę?
Tak, jest to możliwe na stronie internetowej firmy kurierskiej, której dane wyślemy podczas realizacji Państwa zamówienia lub Paczkomatów InPost (zlokalizuj przesyłkę Paczkomaty InPost). W e-mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia znajduje się numer listu przewozowego, który wpisany w powyższej wyszukiwarce pozwoli szybko sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka.

Co zrobić, gdy dostawa się opóźnia?
W przypadku problemów z ustaleniem losów nie doręczonej przesyłki prosimy o skontaktowanie się z firmą kurierską, której dane wyślemy podczas realizacji Państwa zamówienia lub Paczkomaty InPost (kontakt Paczkomaty InPost). Na podstawie numeru listu przewozowego / numeru przesyłki, który znajduje się w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia Dział Obsługi Klienta ustali, co się dzieje z Twoją przesyłką.